poniedziałek, 9 lipca 2012

please help + YAY!!!

Cześć :D

Wiem, że nie było mnie tu sto lat a może więcej, ale to nie z mojej winy. Miałam przygotowaną historyjkę, próbowałam ją opublikować osiem razy, ale blogger się buntował i nic :< Potem próbowałam publikować jeszcze inne notki ze zdjęciami, ale żadna nie pojawiła się na blogu :C Jak już pisałam, mam małe problemy z bloggerem, dlatego zawsze istnieje u mnie niebezpieczeństwo całkowitego zablokowania możliwości publikowania notek (tfu!)... Już kiedyś taka sytuacja zaistniała. Zniechęcona niemożnością publikowania historyjek/sesji, nie napisałam Wam nawet słowa wyjaśnienia. Teraz piszę. Zajęłam się także lepieniem z modeliny, oczekuję na paczkę z przydasiami, ponieważ zamierzam rozpocząć sprzedaż moich wyrobów naprawdę na poważnie :D Jak zrobi się ich trochę więcej, wystawię je może na allegro, a może gdzie indziej.

Ale jest też najważniejsza rzecz... W najbliższych dniach zamawiam TĘ PANNĘ.

Może nie jest to moja Wymarzona, chociaż ja nigdy żadnej konkretnej naprawdę "wymarzonej" nie miałam. Wahałam się długo, długo myślałam, na końcu zostały mi dwie panny nad którymi się głowiłam... Ale wybrałam, i w najbliższym czasie ta Panna do mnie zawędruje. Yay, jestem taka podekscytowana ^^

Mam nadzieję, że wtedy będę już mogła publikować normalne notki ze zdjeciami. Może ktoś wie, jak naprawić ten problem? Albo może ktoś miał podobną sytuację? Byłabym wdzięczna za jakieś wskazówki.

Już się nie mogę doczekać ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz