sobota, 14 stycznia 2012

about me and my passion

Hej :D Nazywam się S-erpentyna, a moją pasją jest rękodzieło. Od dawna zabijam tym czas, jednocześnie świetnie się bawiąc. Jedną z moich pasji (od niedawna) są lalki - a konkretnie szycie im ubranek i strzelanie fotek :P Wtajemniczone osoby na pewno kojarzą, o co chodzi. A tych co z kolei nie kojarzą zapraszam do odwiedzania mojego bloga :D


Dodam jeszcze, że na razie nie posiadam żadnej porządnej lalki. Nie mam pullipa, dala, blythe, j-doll ani nawet monsterki. Pracuję na lalkach z dzieciństwa, czyli MyScene. Jestem przekonana, że w tej chwili pewnie wiele osób "siedzących w tym fachu" oburzy się ,,jak ona chce prowadzić bloga, skoro posiada jedynie majsinki?!". A ja właśnie chcę pokazać, że można pracować na różnych lalkach, nawet tych, które pozornie się do tego nie nadają. Postaram się udownić, że "majsinki" również można wykorzystać. Sesje moich dollek będą nieco inne, a czy się spodobają - to już zależy od Was :)


Na koniec wrzucam jedną z fotek, która pokaże Wam choć trochę, jak mniej więcej będą wyglądały posty na tym blogu :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz