sobota, 22 grudnia 2012

magic xmas


Zauważyłam, że jestem jedną z niewielu blogerek, która nie zamieściła żadnego świątecznego posta ;)
Postanowiłam więc zostawić to na ostatnią chwilkę tuż przed świętami..
.. i pokazać Wam, co ma dla mnie niezwykłe znaczenie w okresie Bożego Narodzenia.

Po pierwsze: pierniki

Od pewnego czasu piekę je co roku, a w tym szarpnęłam się również na ozdabianie i dekorowanie.
W rezultacie powstały różne ciekawe wzory i napisy..
A te ludziki nabyłam w Biedronce, są naprawdę urocze :D






Po drugie: kartki

Taką dostałam w tym roku od plastyczki z mojego gimnazjum, moim zdaniem jest świetna - sama co roku chcę wykonać własnoręcznie całą górę takich, ale zawsze brakuje motywacji i ... czasu ;D


Po trzecie: świąteczna lektura obowiązkowa

Czyli "Noelka" Małgorzaty Musierowicz.
Nie wyobrażam sobie, żeby jej nie powtórzyć (po raz kolejny) przed świętami.
Zawsze marzyłam, żeby przeżyć taką przygodę jak Elka i Tomcio..
A może kiedyś jeszcze się uda. Na pewno się uda :)
Książka magiczna!! 


W tym roku z zaciekawieniem wgłębiałam się również w poradnik Pani Musierowicz "Na Gwiazdkę" - jest tam wiele cennych porad, przepisów, pomysłów..
No i cóż.. Już jakiś czas temu wyszła "McDusia", długo przeze mnie oczekiwana 19. część Jeżycjady (uwielbiam tę serię! jest fantastyczna) - ale kiedy zobaczyłam, że akcja rozpoczyna się 21 grudnia, nie chciałam robić sobie przedwczesnego apetytu na święta wczesną jesienią.
Obiecałam sobie, że "McDusię" rozpocznę 21 grudnia.
Tak też się stało.


 Po czwarte: aniołki

Uwielbiam aniołki i zbieram je namiętnie od paru ładnych lat. Nagromadziło się tego trochę.
Zawsze przed Wigilią wyciągam je wszystkie i rozkładam po pokoju, rozkładam rozkładam.. ;)


Po piąte: prezenty

Mam nadzieję, że te ode mnie przypadną wszystkim do gustu, bo w tym roku naprawdę, naprawdę się starałam.
Część wykonałam, część kupiłam, ale naprawdę długo się nad nimi zastanawiałam.. I sama jestem zadowolona :D
Jeszcze dzisiaj trochę posiedzę i popracuję, a jutro..
Pakowanie! :D

A oto kilka prezentów, które już zdążyłam w tym roku dostać:

Buziaki dla tych, którzy o mnie pamiętali :) Dziękuję Wam!

(różowe foremki na pewno wykorzystam też do modeliny :) Dzięki, Zuzu :*)


* * *

A tak serio.. Zdjęć było więcej, ale nie wyszły tak, jak chciałam, więc nie pokazałam.
Te też są kiepskie, ale brak mi czasu na robienie nowych.

A tak poza tym...

Życzę Wam wesołych, spokojnych, niezapomnianych, białych Świąt Bożego Narodzenia.
Żeby karp był bez ości, 
żeby Gwiazdor/ Mikołaj / Dziadek Mróz przyniósł duuuużo prezentów,
żeby Wasze lalkowe rodzinki się powiększały,
żeby jedzenie wybitnie Wam smakowało,
żeby nikt się z rodziną nie pokłócił,
żeby było po prostu wyjątkowo!

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)
 


2 komentarze:

  1. Ja nie mam jeszcze świątecznych zdjęć! Ja zła! No prezenty ślicznie zapakowane :3 chcę je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam żadnych świątecznych zdjęć. xd A takie pierniczki to bym chętnie schrupała.

    OdpowiedzUsuń