niedziela, 14 kwietnia 2013

funny games

Nie odzywałam się, bo nie miałam czasu na realizowanie (jakichś tam, marnych lub marniejszych) pomysłów.

Post ten piszę z radosną informacją: ŻYJĘ!
 Żyję, a ponadto - mam się dobrze.

Dziś czuję się prawdziwie lekko i wiosennie, pomimo nieszczególnie przyjemnego szlabanu. Pogoda jest naprawdę wyborna, a ja czuję w sobie nową, świeżą energię. Zdobyłam się nawet na pomalowanie paznokci na niebiesko - ot, taki sobie akcencik.

Zainstalowałam w końcu PhotoScape, wcześniej jakiekolwiek obróbki robiłam w Picasie. To dopiero początek mojej pracy z tym programem, ale za pierwszym razem postanowiłam się trochę pobawic ;)




A to odnaleziona fotka z pewnego bibliotecznego wypadu. Brzmi może dośc dziwnie, ale uwierzcie - ja do pewnej biblioteki chodzę nie tylko w poszukiwaniu dobrych książek. Ta biblioteka to dla mnie miejsce magiczne i naprawdę ważne, w którym za sprawą pewnej osoby mogę się oderwac od codzienności. Moja przyjaciółka chodzi tam ze mną i jest tego samego zdania. Co jakiś czas zbieramy siły na jakieś rękodzieło - ostatnio malowałyśmy koszulki i robiłyśmy ozdoby ze starych książek, a towarzyszyła nam Linger, pozująca na tle dzieła mojej przyjaciółki - Is.


Obiecuję, że następnym razem przybędę z czymś pokaźniejszym; w głowie mam już kilka pomysłów i dziś chciałam zrealizowac jeden z nich, ale wyszłam o nieodpowiedniej porze i ponadto napotkałam trochę przeciwności, które mnie zdemotywowały.

Do następnego razu ^^

10 komentarzy:

  1. 3 zdjęcie jest urocze z tym różowych efektem .w.
    ja też czuje wiosne, szczególnie jakoś alergik na wszelkie pyłki ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie pomysłowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zdjęcie najlepsze! :D
    U mnie wiosna też zawitała z czego bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest bardzo ładne!
    U mnie również wiosna się zbliża, cały dzień słońce świeci, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń

  5. piękne zdjęcia <3 Linger jest bardzo wyjątkowa i urocza <3 :3
    a zdjęcia są bardzo pomysłowe i fajne C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie o są efekty w photoscape? :P

      Usuń
    2. ja się z tym programem dopiero zapoznaję, ale to były bodajże jakieś filtry w Batch Editor :)

      Usuń
  6. trzecia wersja tego zdjęcia mi się podoba :3

    fajny pomysł na książkowe foto, szkoda, że tylko jedno :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki, książki, książki ^^ Fajnie że żyjesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest super ^^

    OdpowiedzUsuń