poniedziałek, 1 kwietnia 2013

what did you get, baby?

Heloł, jak tam święta? :D Ja standardowo siedzę i  obżeram się mazurkiem i sernikiem, w pakiecie ekstra marudząc nad paskudną pogodą.
Dostałam trochę drobiazgów i jestem z nich zadowolona, poza tym w mojej głowie powoli kwitnie pewien chytry plan związany z lalkami, do tego wciąż jestem w fazie szycia i.. Efekt tego możecie oglądac poniżej ;)



Ja: Wstawaj Śpiochu!


L: Dżiss, jakby już nie można było się wyspac. Nawet w święta!
J: Nie chcesz sprawdzic, czy Zajączek do ciebie nie przykicał?


L: (pod nosem): Ughh, a ja dla niej nic nie mam..


L: Ale jednocześnie moje sumienie mówi, że powinnam ten prezent przyjąc. Bo głupio będzie jeśli odmówię, no nie?
Oj tam.


I tak..



 

 



I jeszcze spodenki z działającymi kieszeniami, znowu mi się udało i jestem dumna :D Tylko obszycia nie takie, jak chciałam.






L: Dzięki z całego serca! W końcu mam ciuchy..

I mały bonusik, czyli lekko rozwalony splot stworzony dnia poprzedniego:
 


 Mój humor na razie nie podupadł, nie jest źle :D

14 komentarzy:

  1. Świetny kłos :) Wygląda bardzo fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne te sukieneczki :D Mi jakoś sukienki nigdy nie wychodziły :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kieszonki na sukience mi sie strasznie podobają :D Ogólnie fajne ciuchy dostałą :D A kłos wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kłoos~ *Q* Sukienki urocze, ale spodenki to dopiero rewelacja. Strasznie mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne ubranka <3 kraciasta sukienka strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te sukienki, bardzo mi się podobają, spodnie również ^^ Kłos genialny! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki sliczny kłosek .wwwwwwwww. ja tak nie umiem, bóóó, naum mnie T^T

    superaśne spodenki ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią nauczę, trenowanie splotów na lalkach jest niezwykle odprężające :D

      Usuń
  8. ojej cudną ma fryzurę :) kurcze ja tak nie potrafię ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny klos : D gratulacje z powodu działających kieszonek : P

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, jaki ładny kłos! Na następnym poznańskim mnie nauczysz!

    A ta niebiesko - różowa sukienka jest prześliczna, aw .w.

    OdpowiedzUsuń