sobota, 23 marca 2013

skirts for sale / otwieram sklepik!

W końcu spędziłam przy maszynie więcej niż krótką chwilę!

I co najlepsze - to jeszcze nie koniec szycia na ten weekend! Głowa wprost pęka mi od pomysłów, Linger uśmiecha się pod nosem widząc nowe ciuszki, a ja wreszcie otwieram sklepik i mam 5 spódnic do sprzedania na początek.

Od razu zastrzegam, że do ideału mi daleko, nie szyję nie wiadomo jak i powinnam się jeszcze wiele nauczyc, ale.. Wydaje mi się, że
 z moimi umiejętnościami nie jest tak tragicznie ;)

Spódnice pasują na Dala na stockowym ciałku, nie wiem jak duża jest różnica między stockowym ciałkiem a obitsu jeśli chodzi o wymiary, ale tutaj pasek jest taki "na styk".

(jeśli ktoś chce mnie oświecic w kwestii tych różnic wymiarowych, będę wdzięczna)

* * *
 Do każdej spódnicy należy doliczyc przesyłkę:

 Przesyłka polecona ekonomiczna - 5 zł
Przesyłka polecona priorytetowa - 6 zł

Wliczony jest koszt koperty

 * * *

KONTAKT W SPRAWIE KUPNA, PYTANIA, SUGESTIE  - panna_laura@spoko.pl


Spódnica Tęczowa - 7 zł




Spódnica z akcentem Zielonym - 7 zł



Tak wygląda z daleka:


Spódnica Kraciasta (szerszy pasek) - 7 zł




Gwiezdna Spódnica - 7 zł




Spódnica Groszkowa - 7 zł


Niestety te zdjęcia wyszły ciemne, ale spódnica jest biała.



* * *

Ciuchów będzie o wiele więcej ;)

8 komentarzy:

  1. spódnica w grochy mi się podoba! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne masz materiały ^^ Mi się najbardziej podoba gwiadkowa i groszkowa (groszek=jedzenie ?), ale póki co ni mam Dala (taaa wiem, że ZOfia to Dalowy wymiar, ale to jednak nie to). tak czy siak moze w niedługiej przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej podoba się gwiezdna spódnica. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W kwestii szerokości - ciałka obitsu są nieco szczuplejsze w biodrach, nie mam teraz pod ręką aby zmierzyć, ale myślę że gdzieś z centymetr, może trochę więcej ;)
    Gwiezdna i groszkowa najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co mi wiadomo to powinno pasować na stockowe ciałko byula, obitsu 21, 23 cm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, sama niestety nie mam jeszcze zobitsowanej Panny i stąd ta niewiedza ;)

      Usuń