niedziela, 12 sierpnia 2012

greetings from croatia

Wróciłam :D

Nie jestem w stanie opisać, jak było, ale było nawet całkiem fajnie, mimo moich wcześniejszych obaw:D Oczywiście strasznie tęskniłam za moimi przyjaciółmi, a także za Waszymi blogami :) Mam trochę zdjęć Linger z Chorwacji (bo właśnie tam spędzałyśmy wakacje), nie wszystkie wyszły tak jak chciałam, poza tym trudno było mi znaleźć dogodne miejsce na plaży do zdjęć, nawet o trochę późniejszej porze było tam mnóstwo ludzi :|
Na początek łapcie jedną fotkę, już wkrótce pokażę ich więcej ;)

Oczywiście stęskniłam się też za moją maszyną, mam już w głowie tysiąc pomysłów na ciuszki dla Linger :D W najbliższych dniach zamierzam zrealizować jednak zupełnie inny projekt - również jest związany z szyciem, ale z moją Panną nie ma z kolei nic wspólnego :p


No i... Cieszę się, że już jestem :D Wkrótce więcej zdjęć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz