sobota, 27 września 2014

got my wish to up and disappear

Jest wrzesień i jest nowy wpis! Tak, to niesamowite. Sama jestem zaskoczona, ale nadarzyła się wspaniała okazja do zdjęć.

Choć początkowo planowałyśmy z Paskudą coś zupełnie odmiennego, spełnienie naszej wizji musi jeszcze poczekać. Mamy już zarys czegoś większego i bardziej złożonego, ale będzie to wymagało zebrania kilku rzeczy, a ja (jak zwykle spóźniona i nieogarnięta) nie zdążyłam zrobić tego, co do mnie należało. 

Jednak kiedy po raz pierwszy zobaczyłam na żywo Atirę, nie mogłam nie zrobić jej zdjęć w towarzystwie mojej Aryi, która nadal nosi ten sam kombinezon, ale obiecałam jej już, że wkrótce doczeka się czegoś nowego i.. Nieziemskiego.





 Atira w tej sukience wydawała się niezwykle dostojna i poważna.


 Bosa Arya o zmarzniętych stopach z Północy. 




I kilka zdjęć samej Aryi z włosami wpadającymi mojej Pannie do oczu.
Uwielbiam ją, taką delikatną, tajemniczą.




* * *

Udanej resztki weekendu!

9 komentarzy:

  1. Arya jest cudowna. Ten wig naprawdę bardzo jej pasuje! Podkreśla ten jej "mroźny" charakter. Miło zobaczyć tu lalki Paskudy, są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ją uwielbiam, jest po prostu nieziemska! *-*
    No, no, no, nie mogę się doczekać ''czegoś większego''. Brzmi naprawdę świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Arya ma w sobie te zimne klimaty ;) kurcze, widzę, że Ci też włosy w wigu fruwają, mam podobny problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe z nich przyjaciółki, od razu widać, jak świetnie się dogadują! A Arya w tych białych włosach prezentuje się nieziemsko. I o ile początkowo myślałam, że biel nie będzie pasowała do jej czerwonych ust, to teraz stwierdzam, że to cudowne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. na fotkach widzę tylko Śnieżnowłosą pięknotkę, choć
    inne niunie też ciekawe, ale Arya ma w sobie MOC

    OdpowiedzUsuń
  6. Arya jest wspaniała, urzekła mnie. Faktycznie, czuć od niej tą tajemniczość jak zarówno delikatność. Zdjęcia bardzo ładne, pozostałe panny też prezentują się świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można dawać do ciebie lalki na spa? Na zamontowanie obitsu?

    OdpowiedzUsuń
  8. She is so beautiful ^^

    I follow :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń